دکتر نیما استواری در رسانه ها

 

 drobotox1  drojeel  dromarm  droo
ibotox  tiregi  botox بmoo

برای مشاهده وضعیت پرسش خود شماره پیگیری را وارد نمایید

مشاوره با
دکتر استواری

فوق تخصص پوست مو لیزر و زیبایی

آخرین سوالات پاسخ داده شده



پزشک: دکتر استواری

پرسشگر:

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام اقاب دکتر من حدود ۸ ساله مورفه آ دارم درمان تزریقی پردنیزولون به مدت ۶ ماه شدم و الان دو ماهه قرص پردنیزولون ۲تا هر روز می خورم اما بیماری دوباره داره پیشرفت میکنه و پیشونیم هم گرفته الان باید چه درمانی انجام بدم لطفا راهنماییم کنید سمت راست صورتم رو گرفته

پاسخ:

سلام. اگر مرفه ا فعال شده است باید دوز بالاتر کورتن به همراه داروهای خوراکی کمکی استفاده شود. البته حتما و حتما طبق بک برنامه درمانی زیر نظر پزشک متخصص پوست.

 

پزشک: دکتر استواری

پرسشگر: سارا رحيمي

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام. من حدودا چند سال كه پيشانيم را بوتاكس مارك ديسپورت ميزنم و ٢٤ ساله هستم. الان ٦ ماهي هست كه دانه هاي قرمز ميزنم و به شدت شروع به خارش ميكن كه فقط با يه كرمي كه كورتون داره ميتونم ارومشون كنم. خيلي دكتر رفتم ولي همش ضد افتاب و.. ميدن . اين حساسيت به بوتاكسه؟ چطوري ميتونم مثل قبل بشم؟

پاسخ:

سلام. دانه های حساسیتی پوست علل مختلفی دارند و احتمالا ربطی به تزریق دیسپورت ندارند ولی برای اظهار نظر دقیقتر بهتر است شرح حال و معاینه دقیقتری توسط متخصص داشته باشید. درمان اگزما زدن کورتن بی حساب و کتاب نیست.